Varmt

Idag har det varit lika varmt som tidigare i veckan. Det är en sådan kvav hetta att man avlider. Därför är bara Hippie med mig i butiken denna eftermiddag/kväll. Diesel fick stanna hemma då det blir så himla varmt för honom på bussen och så och jag tror att han tycker det är skönare innerst inne trots att han blev lite ledsen över att inte få hänga med mig.
Just nu ligger Hippie och sover mitt i butiken, han blev rätt trött efter Lovisa gick då han hållt igång nästan hela tiden med Rikkie och att spana efter intressanta människor i butiken.

Ikväll har jag tänkt att lägga mig tidigt, men egentligen så är det en film på tv som jag gärna vill se, men den går så sent har jag för mig. Bara för det så kommer jag självklart inte ihåg vad den heter, typiskt, men jag får se om jag orkar stanna uppe.

Imorgon är jag visserligen ledig från butiken, men det kan ju vara bra att gå upp någon gång så man hinner göra en del. Vi får helt enkelt se hur det blir med det också.


På väg till butiken


En trött Hippie


Mitt nya kamerafodral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0