Det bästa av mitt 2009

Nu är det ju snart ett helt nytt år. Om ungefär 3 timmar står 2010 vid våra dörrar. Hur kan detta året ha gått så fort? Det känns allvarligt talat som det var igår jag var på nyårsfesten hemma hos Lovisas kusiner och vi väntade in 2009. Helt sjukt.. Så jag tänkte helt bnkelt se om jag kan radda upp det som varit det bästa med mitt 2009.


Hippie föds den 16 februari och jag köper honom


Min Novalies Diesel fyller 4 år. Tänk att det gått 4 år sedan han var så här liten!


Sommarlek med hundpolarna


Bus med baloosan


Kompisar på jobbet


Påväg till Stora Segerstad med Hippie


Söta Snäckan


En liten Dexer


Mjölkkorna


Köttkorna


Nya vänner


Hundträning


Hippie klarar examineringen!


Mina pälsklingar tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hippies föddelse var helt klart bäst ;)

2010-01-06 @ 23:35:19
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, jag tycker att allt med hundarna har varit bäst :D

2010-01-09 @ 12:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0