Långpromenad och en söt fotoram

I onsdags gick jag på en jättelång kvällspromenad med bara Hippie. Diesel hade redan varit på en långpromenad så han fick stanna hemma, men han ville egentligen följa med, sötisen.

Hippie gick lös nästan hela vägen. Han var jätteduktig och kom när jag ropade eller visslade på honom. Vi träffade också en blandis mellan Japansk Spets och Border Collie tror jag, som Hippie hälsade på. Den var jättesöt och snäll. 
Det var jätteroligt att bara vara ute med Hippie, han lyssnade så himla myckert mer än om Diesel också följer med. Tror att Hippie var lite skraj faktiskt när det bara var jag med liksom. Men det går väl över förr eller senare. Vi, eller jag, så jättemånga fladdermöss vilket jag tyckte var väldigt intressant. De är så söta när de flyger i cirklar över en för att fånga insekter.  

Igår hittade jag en jättesöt fotoram på Lagerhaus i form av ett rosa hjärta där man kunde sätta in massa mindre foton. Jag bestämde mig genast för att bråka med min skrivare för att kunna skriva ut lite bilder till den. Jaa... Det gick ju inte riktigt som jag ville, den verkligen hatar mig och vägrade samarbeta. Så jag ska helt enkelt ta och köpa en engångskamera så slipper jag skrivarjäveln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0