Med Paola

Paola sov över i helgen och hundarna hade det rejält roligt under den tiden. Inte bara sprang Hippie och Baloo omkring som galningar hemma och slogs om samma ben, de fick också springa omkring och bada i Lövsta. Diesel försökte mest hålla sig borta från dem hemma, men i Lövsta fick sträckte han ut sig rejält och hade jätteroligt. Under söndagen höll Paola mig sällskap i butiken också och fan vad hundarna vaktade. Man fick rejäla hjärtatacker varje gång det kom in en kund... Här är bilderna:


Baloo och Hippie


Söta Diesel sover


Min Babe


Hippie och Baloo leker


Hippie jagar Baloo


Baloosan med ett ben


Baloosan är galen


En juckande Baloo


En trött Baloo


Mina sötisar <3


Baloo vill leka med Diesel


Baloo undrar varför Diesel inte vill leka, 5 sekunder senare började han skälla som en tok


Här ligger Baloosan bra


Min fining i solen


Paolas äckelpizza. "Jag trodde den skulle vara inne i 4 minuter"


Fina vovvar


Diesel får tydligen plats i Hippies bädd

Kommentarer
Postat av: Paola

Haha många bilder på Baloo:) Btw min pizza var faktiskt JÄTTE god :P hehe

2009-07-28 @ 14:54:56
Postat av: Elin

Hej vad är Baloo för ras? är han en bichon frise? eller en bichon havanes? Han är jätte fin tycker jag. // Elin

2009-07-29 @ 15:11:37
Postat av: Sofia

Hej Elin. Baloo är en blandras mellan Bichon Frisé och Shi Tzu :)

2009-07-30 @ 18:31:44
Postat av: Elin

Tack! Är det din hund? Om inte..kan man få en valp från honom kanske? Ska han avlas? // Elin

2009-07-31 @ 14:54:17
Postat av: Sofia

Baloo är Paolas hund :) Hon funderar på att avla på honom, men i sådana fall kanske om ett år eller så, men inget är bestämt riktigt.

2009-07-31 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0