Amandas studentmottagning

Igår tog Amanda studenten, hur hon lyckades med det är fortfarande oklart... Haha.

Mottagningen hölls i alla fall hemma tillsammans med släkt och grannar. Jag fick stå och slava i köket i princip hela tiden då allt blev försenat och ingen annan verkade vilja hjälpa till.

Både Diesel och Hippie tiggde så mycket de bara kunde. Jag förstår inte hur de orkade egentligen, de gick omkring och försökte norpa godsaker från tallrikarna hela tiden. Det var jättestressigt för mig, då jag inte riktigt kände att jag kunde slappna av. Men till slut däckade Hippie och så sov han i någon timme. Han vaknade inte för något, sötisen.

Diesel vaktade som bara den, han tycker det är så roligt med alla människor som kommer och då måste han ju säga till att det kommer roliga människor vid dörren. Som om vi inte hör den irriterande dörrklockan.. Men det är lite gulligt egentligen, min Babe.

Kvällen blev okej trots att jag tyckte att vi pratade om samma saker som på min studentmottagning för snart 1 år sedan och att alla pratade med en samtidigt så man inte kunde avsluta det samtalet man hade påbörjat...

Hundarna var jättetrötta när alla hade gått och idag fick jag till och med ta lite sovmorgon för Hippie ville inte vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0