Svårt med trappor

Diesel har haft otroligt svårt med trappor denna vecka.
Han har ju visserligen alltid haft lite svårt för vår trappa hemma ända sedan han var liten, då han ramlat i den så otroligt många gånger, men det har alltid gått över.

Den här veckan var det till och med några dagar jag fick bära ner honom från övervåningen då han totalvägrade att ens försöka gå ner för den själv.
Han halkade några gånger med bakbenen tidigare i veckan och det gjorde honom nervös. Ovanligt nervös... Det var nästan som att han bad mig att bära ner honom, eller i alla fallhjälpa honom då han inte vågade gå ner själv. Min söta Diesel, självklart bar jag honom, alla 29 kg ovillkorlig kärlek <3

Tack Paola för att du hjälpte både mig och Diesel att klippa hans tassar så att han inte skulle halka mer. Vet att det var en extremt jobbig uppgift då han inte direkt är så förtjust i att bli trimmad, men igår kan man väl säga att du fick lön för mödan. Igår bestämde han sig nämligen på allvar för att våga gå ner själv i trappen igen och lyckades!

Kommentarer
Postat av: Paola

Igen fara, det var så lite så..:)

2009-06-22 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0