Fotografering

Onsdagen den 13 maj åkte jag och Paola till Kista för att fotografera hundarna då Happy Dogs var i djuraffären och fotade. Om cirka 1 vecka får vi se om bilderna blev bra, så det kommer att bli spännande.

Hippie hade självklart svårt för stt sitta still och blev jättesur på mig när jag tvingade honom att sitta fast han hade tröttnat.
Diesel tyckte att det var jättevarmt, det var jättehärligt väder ute, så han hässjade sig igenom fotograferingen, vilket jag tror fotografen fann irriterande... Men jag tycker i alla fall att min Babe var jättefin <3

Vi får väl se om åtminstånde en av bilderna blev så fin att den är värd 300 kronor (!), vilket en bild på 20x30cm kostar. Cowabunga vad dyrt. Men hundarna hade kansdke en intressant dag ändå..
Tror faktiskt att jag ska inskaffa en riktig systemkamera så att jag kan ta egna fina bilder på hundarna istället.

Efter fotograferingen promenerade vi ända bort till hundrastgården i Akalla där vi spenderade resten av eftermiddagen i solen. Och jag hade två väääldigt trötta hundar med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0