Hippie 10 veckor

V.18

Hippie är nu 10 veckor gammal och han har redan varit med om så mycket.
Det är snart dax för 12-veckors vaccinationen vilket han säket ser fram emot, för då får han i princip göra vad han vill när det kommer till andra hundar. Jag kommer dock var stenhård med att han endast får hälsa på hundar som jag vet är snälla, så att han slipper bli utsatt för alla elakingar Diesel stött på under sina snart 4 år. Min stackars Babe...

På tal om elaka hundar så har denna vecka faktiskt inneburit en del av dem som finns här omkring. Men jag har bestämt hållt Hippie utom räckhåll för dessa hundar, så ingen skada skedd. Än. 

Hippie och Diesel kommer allt mer överens, vilket är roligt att se. 

Hippie är världens tiggvalp och springer efter en så fort man har något i handen. han har lärt sig att sitta på kommando och man kan väl säga att han i princip, möjligtvis är näst intill rumsren. Han har ett väldigt komiskt skall som han framför allt tar till när han förklarar krig mot sin egen spegelbild i ugnsluckan och tv-bordet. Man kan helt enkelt inte låta bli att skratta åt honom för han ser bara för tokig ut. 
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0