Avgudad i sin frånvaro

I måndags blev Diesel avgudad även i sin frånvaro vilket i och för sig inte är så förvånande med tanke på hur underbar han är <3

Hippie däremot, bestämde sig för att gå på en kisspromenad alldeles ensam när jag tittade bort en sekund... Men med hjälp av ett par som pratade finska och pekade hittade jag honom i alla fall (trots att jag inte förstog ett ord av det de sa) nöjt kissandes emot först ett träd och sedan, efter att ha viftat med svansen mot mig, mot en sten... Inga konstigheter här inte.
Då vet man att han klarar av att gå och kissa alldeles själv, men jag tror jag tar det säkra före det osäkra och sätter fast en vääldigt stor plinga i hans halsband. Jag ska bara hitta en först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0