På rymmen

Idag började inte jag jobba förrän klockan 17, vilket var jätteskönt för både jag och hundarna var supertrötta. Vi sov ända till 12 faktiskt, men det är inte så konstigt med tanke på att Diesel hade ont i magen inatt och jag fick gå ut med honom flera gånger...

Hur som helst, Hippie som annars brukar gå omkring i butiken själv utan att försöka gå där ifrån var helt plötsligt försvunnen när jag tittade bort en sekund. Bara så där. Det var bara för mig att springa ut och leta efter honom och jag frågade till och med en av vakterna om han kunde hålla utkik efter honom, men jag hittade honom ingenstans och precis när jag hade gett upp hoppet och började fundera på vilken bild jag skulle använda mig av när jag printar ut "Saknad hund" broschyrer kom han vandrandes från centrum helt inne i sin egna lilla värld som om ingenting hade hänt... Hjärtattack säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0