Stockholms Hundmässa

I helgen är det äntligen dags för Stockholms Hundmässa i Älvsjö. Jag jobbar dock i helgen och på lördagen visar de såklart settrarna... Kunde dock bli fri från jobbet på söndagen, men nu i efterhand känns det så dumt att gå, för jag är komplett pank. Det är ju inte alls roligt att gå omkring där bland alla montrar(det är ju huuur många företag som helst som kommer vara där) och inte ha några pengar att handla för... Deprimerande värre... Så det blir nog till att jag jobbar på söndagen också faktiskt... Jag får spara pengar så att jag kan boka in mig nästa år så att jag kan shoppa loss och se på alla fina settrar. Och det är ju ändå snart Husdjursmässan :) 

Intresserad av att veta vad som händer på Stockholms Hundmässa? Ni hittar deras speciella hemsida här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0