Kastreringen

gick bra. Diesel var jätteduktig och de kunde till och med ta bort lite tandsten. Nu ska han ta det lugnt i 10-12 dagar innan vi ska tillbaka för att ta bort stygnen. Efter det är det tandborstning och tandköttsbaddning VARJE dag.
Jag har flyttat ner till vardagsrummet då Diesel inte får gå i trappor. Familjen åkte till Göteborg igår kväll så nu är det lugnt och skönt hemma då det bara är jag och Amanda hemma.

Just nu ligger alla hundarna däckade; Diesel vid köksbordet med tratten han avskyr, Pudel under vardagsrumsbordet som han ser som sitt högkvarter II i detta hus och sist, men inte minst så har vi Hippie snarkandes på min vardagsrumssäng som har blivit oerhört populär av hundarna.


En trött


Och


Ledsen


Dieselbabe <3


Hippie gillar


Verkligen min säng


Den röda korken störde verkligen Hippie, han stirrade på den hur länge
som helst innan han kunde koppla av


Kommentarer
Postat av: Hannish (A)Live in Toronto

hur mycket kostade kastreringen? funderar på att kastrera knuckles när vi har råd i Sverige.

2010-07-21 @ 21:35:34
URL: http://hannishh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Diesel blev kastrerad på Västerorts Djursjukhus i Spånga och där slutade det på 4700 kr ungefär, men jag hade rabatt så jag betalade ca 4200 kr, men det beror lite på hur stor hunden är och så.

Det är annars bäst att ringa runt lite för att se vad de olika klinikerna tar, men jag tycker att Västerort är jättebra så därför bestämde jag mig för att få Diesel kastrerad där :)

2010-07-22 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0