Landet

Igår bar det av till landet med alla hundar då det var så extreemt varmt ute. Paola och Baloo hängde också på och vi hade det riktigt roligt. Hippie blev nerrakad och det blev mycket bad och lek, men eftersom badbilderna togs med mammas kamera så kommer de bilderna senare. Jag kan dock berätta att den inköpta flytvästen till Hippie blev väl använd och jag kom undan endast med några rivmärken på magen :)

Bilderna från min kamera har vi här:


Dieselbabe i skuggan


Baloosan


En nyrakad Hippie


Söta Baloosan och Diesel är så söta tillsammans


Söta Baloo i närbild :)


Min Dieselbabe


En trött Hipster


"Du och jag, Diesel" <3


En trött Hippie efter badande och bus


"The Log Dog"


Hippie och Baloosan


Hela hundgänget


Bus med bästa polarna


Att de orkar...


Kommentarer
Postat av: Hannish (A)Live in Toronto

hahah åh gud, knuckles skulle ha såååå kul där!

2010-07-14 @ 03:01:02
URL: http://hannishh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Absolut :)

2010-07-14 @ 16:21:44
Postat av: Eric

den lilla hunden (baloo) är ju sötast :)

2010-07-19 @ 01:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0