Studiebesök

I måndags åkte klassen neråt detta avlånga land påstudiebesök hos två olika företag; DogPro´s Hundpensionat och Teba Hund&Katt. Det blev lite mycket åkande i bil, men för övrigt så blev det en väldigt lyckad resa och vi fick verkligen bra information från båda ställena.

DogPro´s Hundpensionat är nog det enda pensionatet jag skulle kunna tänka mig att lämna mina hundar på om jag någon gång får för mig att åka på semester eller så, hundtänket är precis rätt och de kan hund helt enkelt. De tar även emot hundar som inget annat pensionat gör; alla hundar är välkomna! 
Vill ni veta mer? kolla in deras hemsida här.

Teba Hund&Katt är verkligen en djuraffär som jag utan tvekan skulle vilja bo i! Det finns mycket att välja mellan och priserna är verkligen bra, man blir inte rånad som det kan kännas på andra ställen. Helt klart min nya favorit när det kommer till djuraffärer!
Vill ni veta mer? Kolla in deras hemsida här.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ååå va mysigt vill också ;)

2010-03-23 @ 23:42:12
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0