Man blir så glad när man hittar det man söker

Åkte ända bort till Kungens Kurva och Sea Hund och Katt idag för att leta efter en sele till Hippie som jag inte hittar någon annanstans. Ellie och Ester har sådana selar och Diesel hade en i rött när han var liten. Självklart var han en bitig valp så han bet ju sönder den...


Hippie


i sin fina sele

Hur som helst; det var första gången jag var där och de hade verkligen en massa roliga olika saker. Bland annat en massa fina selar och halsband som jag självklart inte kunde låta bli att dregla efter...
Hittade faktiskt selen till Hippie och den satt som guten på honom. 169 kr för storleken M-L, prisvärt eller vad?
Han själv är väl måttligt förtjust i den, men den är fleecefodrad och jättebra så det får han leva med, den lilla knäppisen :)

Och förra veckan så hittade jag ett jättefint halsband till Diesel från Rogz som jag gått och suktat efter länge. Man blir verkligen glad när man hittar det man söker =)


Diesel


med halsbandet på


och av <3

Imorgom är det butiken hela dagen som gäller, ska fortsätta med mitt projektarbete så att det blir klart någon gång hade jag tänkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0