Take a last good look around..

Idag åkte jag och Hippie hem från skolan för den sista praktiken. Sedan är det bara 2 veckor kvar tills vi slutar vår utbildning. Det var alltså sista gången vi åkte tåg, vilket faktiskt kändes lite konstigt, så jag kände mig tvungen att påminna Hippie om att titta sig omkring en sista gång...


På Stockholmståget

Diesel blev självklart superglad när vi kom hem, och nu när Amanda är hos mormor och morfar med Woody så är det tyyyst och skööönt här hemma. Diesel och Hippie har busat som bara den och nu ligger de helt däckade på det svala golvet.

Imorgon är det jobb i butiken som gäller, ska försöka få några fler enkäter till projektarbetet ifyllda, men vi får väl se hur bra det kommer gå... Sedan är det filmkväll hemma hos mig med Alma och Paola, det gillar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0