Tax!

Jobbade i butiken igår tillsammans med Hippie. Han hade dock lite svårt att koppla av i värmen. Jag måste verkligen ta och raka ner honom igen, det är så synd om honom...

In i butiken kom bland annat en tjej som skulle hämta sin första hundvalp, en taxhane. Hon kom förbi med honom senare också och jag fick hålla! Han var sååååååååååååååååååååååååååååå söt! Som en liten black and tan färgad korv. Hoppas verkligen att min blogg kommer vara till nytta för henne :)
Hippie blev lite ledsen för att han inte fick hälsa, men det var redan så mycket för valpen så det räckte och blev över, de kanske kan hälsa när valpen blivit lite äldre.

Det blev ingen filmkväll hemma hos mig, men jag, pappa och Adam så på Watchmen i alla fall. Jag är såå glad över att jag inte såg den filmen på bio - inte värt det, men å andra sidan så såg jag ju faktiskt inte början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0