Vad har hänt sen sist?

Jag är sååå himla dålig på att uppdatera, men det är inte lätt när man inte har tillgång till internet hela tiden...

Sen jag och Hippie kom tillbaka till skolan efter påsklovet så har vi haft en mängd grillkvällar, någon enstaka tacokväll och ännu fler filmkvällar. Det har verkligen varit superkul!

Vi har också haft föreläsningar från LRF Konsult, Swedbank, bygg-Peter, Sophie Ericson från Häst & Hälsa samt från Studiefrämjandet.

Vi har även tränat agility, rallylydnad och freestyle vilket har varit jättekul.

Hippie och jag har även fått chansen att lära känna en 5-årig grandis-tik som heter Mistral och numer är det labben Lukas som bor tillsammans med Josefin :)


På väg till skolan


Så här klantig är jag ibland


En av många grillkvällar


Superhärliga Mistral och jag


Lucas the Labbe


Bus med Ester


En trött Hips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0