Snöbus

Igår morse fick jag lite av en chock när jag tittade ut genom mitt sovrumsfömster - det hade SNÖAT!

Då jag började jobba vid 14-tiden var det bara att pallra sig upp och klä på både mig och hundarna våra vinterkläder/regnkläder för att minimera risken att 99 procent av snön ute skulle dras med in... Hundarna blev i alla fall överlyckliga när de väl insåg att de inte såg i syne och blev så till sig att de fick busa omkring en stund på tomten efter en liten promenad. 

Roligt för Hippie också att hans päls faktiskt kommer till användning. Men han själv börjar också tröttna på den så det blir nerrakning den 28:onde som planerat. 

Hoppas dock att snön håller i sig en liten stund till för hundarnas skull, men både jag och amanda höll på att slå ihjäl oss igår på kvällspromenaden så jag säger bara: Broddar tack!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0