Diesel, Hippie och jag

Det blev inte bara Diesel och jag i förrgår. Hippie såg så ledsen ut och när jag fick reda på att Adam ändå inte skulle någonstans så fick han följa med han också. Vi hade det jätteroligt alla 3; det kom bland annat in en boxervalp på 11 veckor som också hette Diesel. Dieselbabe tyckte att han var jätteläskig, men han vågade hälsa lite grann i alla fall. Valpen var såååååååååå söt!
Det blev ingen promenad hem för vi fick skjuds :D Men det var lika bra för att gå hem med två hanar som har näsan i backen hela tiden, trots att en av dem är kastrerad (old habits die hard), skulle ta en eeeevighet.
Jag och Amanda gick på en promenad med Diesel och Pudel när vi kom hem istället, för Diesel behöver verkligen motionen. Han höll dock inte med. Han ville vända hem minst 3 gånger, men han fick ge upp försöken eftersom vi inte gav oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0