För gott godis

Tränade lydnad med hundarna i eftermiddags. Det blev ingen agilityträning då de hade spärrat av ena apellplanen på grund av glas. jag gissar att det var några idioter som hade vandaliserat stället och kastat runt glas med flit... Jävla idioter.

Jag hade med mig kokt kohjärta till godis, vilket visade sig vara för gott för att träna med om jag förväntade mig ett bra resultat... Jag tror att både Diesel och Hippie svävade på rosa moln. De gjorde vaaaaad som helst, vilket innebar att Diesel skällde och gjorde sig till så mycket att han tröttade ut sig de första 10 minuterna av träningen och Hippie blev så upphetsad att han bara skulle jucka på mig... Men jag lyckades träna en del med dem trots allt.
Lovisa hjälpte mig att försöka ta kort på Diesel och Hippie när de hoppade över brukslydnadshindret, men vi gav upp till slut då det gick åt skogen trots att vi använde min systemkamera. Lovisa lyckades i alla fall ta några fina stillbilder så man får väl vara nöjd med det :)


Söta Hippie väntar sin tur


Hipster spanar


Pixie och Diesel vill också vara med


Fina Babe <3


Söta Pixan


Hopp!


"Visst är jag duktig?"


Hippie snor byttan med kokt kohjärta när "ingen" ser


Man blir törstig av att träna


Kommentarer
Postat av: Lollo

Sötaste vovvarna ;)



Puss på er

2010-10-09 @ 21:53:21
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0