Sängtjuv

Inatt och i förrgår natt har jag fått trängas med Diesel i min säng. Eller ja, med "trängas" så menar jag "ge bort"... Nästan heela min säng blev ockuperad av Den bästa vovven så jag fick sova innerst intryckt i det svinkalla elementet som aldrig är på (mitt rum är nämligen så litet att min säng står intryckt i elementet och skulle därmed bli ett bra bränsle för en eventuell eldsvåda).

I vanliga fall tycker jag att det är superhärligt att Diesel vill sova i min säng, det är mysigt, framför allt på vintern, men han har en tendens till att vara lite föör mänsklig ibland då han ska sova med huvudet på huvudkudden och ha hela sängen för sig själv. Dessa två senaste nätterna har varit precis sådana så jag har sovit extremt dåligt. Jag tror till och med att jag håller på att bli sjuk, att sova med fönstret öppet hela natten är ingen bra idé...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0