Tröttisar

Idag fick båda sötvovvarna följa med till butiken. De hade det jättekul och började till och med busa mitt i butiken och springa runt som galningar. Kunderna tyckte faktiskt att det såg riktigt roligt ut också. Till slut så kom även Pudel med i butikshundskalan då Amanda skulle handla. Han var inte glad över att lämnas med oss och se hans kära matte bara lämna honom sådär. Men han överlevde.

Hade tänkt promenera hem, men det regnade såklart när jag slutade, precis som det alltid gör när jag har bestämt mig för något så det blev bussen... Promenaden var för att trötta ut vovvarna lite, men det visade sig att det ändå inte behövdes, de däckade så fort vi kom hem och sov heeela kvällen. Mina tröttisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0