En skitsur Hippie

Det är vad man får när man tar fram rakmaskinen. Lovisa och jag bestämde oss nämligen att klippa ner både Hippie och sedan Pixie under söndagskvällen. Hippie var okej med det i början, men efterhand som maskinen närmade sig ansiktet blev han mer och mer irriterad. Till slut satt han och tjurade i ett hörn. Men jag måste säga att jag tyckte mig se ett litet léende när det var Pixies tur.. Min onda lilla Hippetihopp.
Vi hittade även en rätt fet fästing på Hippies kind. Hur den hade lyckats hålla sig gömd där är ett mysterium för mig, då Hippie inte hade fått så himla lång päls, men de där krypen är ju experter på sådant...

Bild på en skitsur Hippie läggs upp inom en snar framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0