Guldhund

Att vara hundvakt i onsdags gick superbra. Vi hade det roligt jag och vovvarna. Däremot blev det inga bilder då jag lyckades glömma bort att jag hade kameran med mig. Men men...

I torsdags på väg till bussen hittade Hippie en tia på marken. Funderar seriöst på om man kanske kan träna upp honom att hitta pengar, det hade varit väldigt roligt :)

Igår eftermiddag åkte jag och Hippie till Lovisas butik för att titta på allt nytt hon fått in samt höll Lovisa sällskap tills hon skulle stänga. Då åkte vi i ilfart till Coop i Bromma och handlade lite mat och så, innan vi skyndade vidare för att hinna till pizzerian innan de stängde. Kvällen avslutades med två filmer; "9" och "Death Note - L: Change the World".

Idag följde vi åter med Lovisa till butiken och sedan fick vi skynda oss för att hinna till jobbet igen. Det är en väldigt trött hund jag har idag. Han somnade både på tvär- och tunnelbanan och självklart ligger han och snarkar här med. Synd att jag hade så mycket saker med mig, för annars skulle jag ha tagit kort på sömntutan, men ni är säkert less på sovande hund-bilder. Jag har helt enkelt lata hundar, okej? Förhoppningsvis så kommer det att ändras mycket snart i och för sig...

Jag har även köpt lite goda saker till mr.B som faktiskt verkar vara lite förkyld. Jag hoppas att det kommer muntra upp honom lite, och han ska få mycket grönsaker också när jag kommer hem. Annars så är det bio som gäller ikväll, då "Ritualen" står på schemat. Vi får väl se hur det går.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0