Ledig

Som plåster på såren över att ha behövt jobba hela dagen i förrgår så fick jag vara ledig igår. Det var skönt, synd bara att det blåste så himla mycket, men solen sken så jag ska inte klaga.

Gjorde inte så värst mycket igår med andra ord. Promenerade med hundarna och städade lite, men annars så blev det mest tv (lat som jag är). Självklart slutade alla kanaler förutom 1, 2, 4 och 6 precis i mitten av ett väldigt spännande mordprogram. Så typiskt...

Idag är det äntligen fredag och jag är ledig i helgen. Morgondagen kommer spenderas med Paola och hundarna då det var väldigt länge sedan vi sågs och hundarna behöver få kuta omkring som galningar tillsammans. Jag tror faktiskt att Diesel har saknat Baloo lite grann :) Vi får hoppas på bra väder, men det finns ju aldrig några garantier på det... Söndagen spenderas förhoppningsvis med Lovisa då Hundöarna står på schemat. Får se om jag lyckas komma ihåg kameran bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0