Spännande

Trodde att jag skulle sluta vid 17 idag, men det gör jag tydligen inte eftersom Frida inte dykt upp eller svarar på mess.. Men det gör inte så mycket. Då får jag ännu mer tid med min spännande bok; "Förföljd av det förflutna" av Nora Roberts. I och för sig så hade jag jättegärna åkt hem när det fortfarande var ljust och fint väder ute, och ikväll är det "Glee" som jag skulle vilja se, men man kan inte få allt här i världen...

Hippie ligger och sover som en stock just nu, han har, som de flesta dagar blivit terrad av ett extremt jobbigt barn som enligt i alla fall min mening borde ha koppeltvång. Det är synd att jag har så snälla hundar som uppmuntrar till ungens fasoner... Helt slut är han i alla fall, lillhjärtat.

Nu ska jag fortsätta med min spännande bok som jag givetvis kommer att skriva mer om när jag läst ut den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0