Imse vimse spindel

Haha, jag glömde nämna att jag hade en spindel som gick vid hårfästet på mig igår. Jag kände bara något som kittlade och när jag frågade Lovisa om det var något som gick på mig så halvskrek hon "Spindel!" innan hon sprang till hallen. Jag blev inte så värst chockad, det var bara att få tag på den och släppa ut den, men ja, jag har ju varit med om det tidigare...

För en sekund så trodde jag att Pudel hade tröttat ut sig fullständigt då han lekt med sin pipboll i säkert en halvtimme. Men jag hade fel. Han är inte klar än, jobbiga hund.
Hippie ligger och sover som den duktiga hund han är. Likadant med duktiga Diesel som jag borstat och klippt klorna på samt gett en omgång med furminatorn. Det tyckte han var extremt jobbigt så han vilar nog gärna ett tag till.

Äntligen har Blandis kommit med ett datum för Farsta-utställningen. Och den är flyttad till Salem... Men den 20 augusti kommer Hippie vinna allt. Det blir hans tredje utställning och tredje gången gillt heter det ju. Jag har höga förhoppningar med tanke på hur bra det gått tidigare. Men huvudsaken är ju ändå att han ha kul :) Jag ska ta och anmäla oss så fort som möjligt. Något att se fram emot med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0