Slutet är här

Familjen kom hem i natt. Woho. Inte. Pudel blev rädd för den kepsklädda Adam, det var roligt. 

Genom att lyssna på en RixFM-cd som mamma köpte i Frankrike har jag insett att de spelar sååååå mycket bättre musik där. Jag har lyckats hålla mig borta från radion i 3 veckor, men tillbaka på jobbet så blir det rätt tyst och tråkigt utan radio, fast de alltid spelar skitmusik. Jag får helt enkelt flytta till Frankrike!

Idag har dagen gått rätt segt. Jag fick sova till 10.30 vilket jag tycker var väldigt snällt. Fint väder har det varit hela dagen, jag har faktiskt solat lite grann, men jag höll på att brinna upp så det blev inte långvarigt. Hundarna tycker också att det är jobbigt med värmen, men vi ska inte klaga för rätt som det är så är det vinter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0