Slutet är nära

Ikväll/natt kommer familjen hem... Den enda som ser fram emot det är nog Pudel. Mina vovvar har då inte saknat någon(förutom Casper, Diesel älskar Casper), men Diesel kommer nog bli påminnd när de kommer hem.

Finner det ganska svårt att försöka skriva i bloggen med en skrajsen Hippie i knät. Som vanligt rädd för något ljud grannarna förde... Men jag ska försöka...

Hippies klo har blivit mycket bättre. Från och med imorgon så tänkte jag att han endast ska ha bandage på natten för att inte frestas att slicka på den när det uppenbarligen gått åt rätt håll trots hans käbbel med bandaget tidigare.

Imorgon börjar jag jobba igen. Jag har saknat det lite grann, det blir så tråkigt att göra ingenting speciellt efter några dagar... Att det redan är augusti. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Snart är det vinter; löven har redan börjat falla från träden och rönnen på tomten är redan fullproppad med rönnbär. Helt otroligt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0