Stripiga gardiner

Diesel ligger i princip och snarkar. Han är heeeelt slut i huvudet efter söndagens besök på Hundöarna, sedan gick han på en långpromenad i skogen med mamma och pappa på lördagen så han är säkerligen helt slut i kroppen också. Men, elak som jag är, så tänkte jag ta och klippa bort tovorna han har fått bakom öronen och även formklippa dom lite så att det faktiskt ser ut som öron och inte ett par stipiga gardiner som blivit doppade i vattenskålen. På tal om vattenskål så har jag fått rädda några djur ifrån att drunkna; En fluga(2 gånger) och en minigräshoppa(!?). Flugan från Hippies/Pudels skål och flugan från Diesels(onödig information är sååå kul). Äntligen har jag fått en bekräftan för blandisutställningen i Salem på lördag, undrar när de skickar PM:et då det egentligen ska komma en vecka innan... Hur som helst så kommer jag och Hippie att äga som vanligt, men huvudsaken är att vi har kul. Får hålla tummarna för fint väder då den hålls utomhus. Bilderna från söndagen på Hundöarna kommer förhoppningsvis i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0