Juligt

Jag antar att ni märkt den juliga fronten här på bloggen? Den har snälla Lovisa fixat :) Hade ingen aning att hon hade tänkt göra något så det var jättesnällt, och till och med mr B fick vara med :D Tack för typ hundrade gången!

Dock känns det inte så juligt ute än.. Jag känner inte direkt någon julstämning heller, men det är jag det...
Försökte även få vovvarna att ställa upp på julkort i morse, men de var inte alls lika glada för det. Hippie satt som helt förstenad och Diesel typ somnade. Sedan dog kameran också såklart.. Nepp, idag är det ingen julig dag. Får helt enkelt försöka igen. Kanske imorgon?

Imorgon är jag ledig så då ska jag möta Paola för att förhoppningsvis hitta julklapparna som fattas så att man slipper tänka på det. Håller tummarna för det i alla fall, men man vet ju aldrig..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vasse go :D De är så söta i sina tomtemössor :)

2011-12-15 @ 18:34:08
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0