Varannan dag

Har börjat med att varva mellan Diesel och Hippie varannan dag på jobbet för att det ska vara lite mer 50/50 mellan dom om ni förstår vad jag menar. Jag tycker att det fungerar riktigt bra.
Pudel var ju på parning i måndags och sedan igen igår, onsdag, och då fick mina stanna hemma och ta det lugnt. Det var ett bra beslut då det var mycket på jobbet. De hade varit i vägen annars, men det känns konstigt att inte ha dom med.. Då Diesel fick följa med i tisdags (och vara extra sur på Rezzo, då han, enligt Diesel, börjat ta sig lite friheter) är det Hippies tur idag.

Nästa vecka blir det säkert fler hemma-dagar för vovvarna då det är veckan innan jul. Det brukar bli rätt snurrigt i butiken då och vi kommer även vara fler i butiken så då är det mycket bättre för dom att vara hemma. Då vet jag åtminstånde var de är någonstans om man säger så...

I morse tog Stomax-pulvret slut så jag får helt enkelt se vad Diesel säger när han får sin lunch med enbart solrosolja på.. Sedan så kvarstår frågan; kommer hans mage att göra uppror igen? Det märker jag väl. Annars så får jag väl fortsätta med pulvret ett tag till. Jag trodde faktiskt att 200g skulle räcka mycket längre än i typ 3 veckor, det är ju ändå den största förpackningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0