Alla Hjärtans Dag

Idag  är det Alla Hjärtans Dag. Har inte märkt av det särskilt mycket, men jag fick geléhjärtan av mamma ändå:) Något som jag däremot har märkt av är att jag nyser värre än den mest allergiska människan... Sedan så började jag blöda näsblod på jobbet också. Som tur var så kom det inga kunder precis då (ibland har man tur). Jag hoppas att min förkylning inte blir värre än vad den är, men det finns väl inga garantier eftersom det är svinigt kallt i butiken. Jag hade varm tröja, väst och halsduk på mig idag, men jag frös ändå :( Det kanske blir mössa imorgon...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Usch stakare :( Du får komma hit och värma dig ;)

2011-02-15 @ 11:31:12
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Hannish

usch fy fan för näsblod, är alltid orolig att jag ska få det när jag är förkyld. var riktigt torr i näsan idag, kändes läskigt!

2011-02-15 @ 18:44:34
URL: http://hannishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0