Dödslängtan

Hippie har gått och blivit helt galen. Jag börjar faktiskt fundera på om han har dödslängtan eller något... Hur som helst så uppför han sig mycket bättre på jobbet när han har sitt, enligt honom, hemska anti skall-halsband och därmed så kommer han att få ha det på sig när vi är på jobbet. Han vågar inte säga ett ljud när han har det på sig och det tycker jag är riktigt skönt. Han däremot tycker att jag är jätteelak och tittar bedjande på mig i hopp om att jag ska ta av honom det. Det gjorde jag faktiskt i måndags, för jag skulle klippa hans öron. Jag tror att Hippie hellre hade suttit med anti skall-halsbandet på istället för att få öronen klippta, aldrig är man nöjd...

Idag blir det till att klippa öronen jämna då det dykt upp några pälsstrån här och där. Han ser inte klok ut egentligen då han knappt har någon päls på huvudet, förutom mohikanfrillan då, och hur mycket päls som helst på kroppen. Han behöver rakas, men han får fortfarande kramp i benen av kylan ute så jag vill inte utsätta honom för det riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0