Kärlek

Idag var det jobb som vanligt. Hippie skötte sig utmärkt, men han fick ändå ha anti skall-halsbandet på sig ifall att.

Sedan bar det av till veterinären för den årliga vaccineringen, denna gång endast kennelhosta, vilket jag tycker är bra då Hippie träffar andra hundar nästan varje dag. Man kan ju aldrig vara säker på att de sköter vaccineringen som man ska...
Vaccineringen gick jättebra, kan tipsa er som inte vet det än att Västerorts Djursjukhus har 30% rabatt på vaccinering t.o.m den 31 mars. Bra va? :) Hippie hade inga som helst problem när det kom till själva sprutan, det var hälsoundersökningen, och framför allt tittandet i öronen han ogillade. Men det är ju inte så konstigt, han är ju väldigt speciell när det kommer till hans öron...

För en stund sedan satt jag i vår stora fåtölj med Diesel liggande bredvid mig. Hippie låg i min famn som en liten bebis, mina gullungar. Det är riktig kärlek det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0