Diesels dag

Diesel hade det rätt så roligt ändå på jobbet. Han fick hälsa på kunderna, vilket han blev jätteglad över, men vissa var ju läskigare än andra, framför allt han som gick med kryckor... Efter Diesels möte med ett par kryckor på pendeln är det i princip det läskigaste han vet. Det slutade ju med att han hoppade upp i knät på en äldre man för att han fick panik när an inte kunde ta sig bort från dem... Stackars hund...
Diesel fick även hälsa på världens mest underbara chihuahuatik, hon var så orädd och social medans Diesel var mer försiktig och lugn. Min söta hund som tror att han är liten.. Jag skämtar inte, hoppas att hon är till salu, blev supersugen att köpa henne då jag bara träffat en annan chihuahua som är likadan. Så underbar, men jag håller mig nog till mina puppiesar som det är, det räcker gott och väl <3

Här kommer bilderna jag lovade:


Lite uttråkad


Finast i världen


<3


"Jag får visst plats!"


Däckad efter en dag på jobbet, snaaark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0