Stolt

Diesel, som hatar traktorer efter sin tid på Säby, fick för sig att försöka "jaga bort" en när den plogade bilvägen i morse. Han verkade riktigt stolt över sig själv efter det, att han vågade :P
I vanliga fall brukar hans möten med traktorer vara kortvariga då han helst undviker att konfrontera en över huvud taget, han vill hellre gå åt ett annat håll. Det gör dock inte mig så mycket, jag undviker helst plogtraktorer då de har en tendens till att inte ta hänsyn alls utan bara ploga på så att man får hoppa i en snödriva för att ta skydd... Om vi mot förmodan skulle möta en traktor skulle detta mötet helst ske blundandes och blickstilla, allt för att mötet ska bli så kort som möjligt... Han har sina idéer, den lilla vovven, men det är ju trots allt skönt att han kan få lite knäppa "jag vågar-infall" ändå. Han är ju snudd på mänsklig min stora fegis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0