Fem!

Igår åkte jag och Diesel till Lovisa för att sova över. Vi åt sallad till middag och tittade på tv. Senare under kvällen tittade vi på introlåtarna till gamla barnprogram. Vilka minnen! Barnprogrammen var sååå himla mycket bättre när vi var små; Trasdockorna, Doktor Snuggles, Baltazar är bara några... Och jag helt glöt bort Femman i Tillbaka till Vintergatan, haha!

Idag började vi den långa vandringen från Alvik till Hässelby runt 12-tiden. Det var rätt mulet och lite regnigt, men allt eftersom det blev eftermiddag tittade solen fram och det blev riktigt varmt. Vilken tur att jag hade med Diesels kyltäcke för annars hade det inte alls gått lika smidigt att gå...
Vi kom hem strax efter 18 och Diesel däckade i vardagsrummet ett tag innan han orkade gå ut på baksidan... Han vill nog inte gå några längre promenader den närmsta tiden om jag känner honom rätt. Inte jag själv heller för den delen. Jag har börjat få riktigt ont i benen och imorgon kommer jag säkert ha träningsvärk som bara den, men det var det värt, jag har verkligen haft det skitkul :D

Bilder kommer :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaay nu är det bara den vid lövsta kvar ;) Kram

2011-07-11 @ 13:50:45
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0