Flickan med allt

Sååå otroligt skönt att veta att de har VetFlex på Arken i Alvik!
Ringde först till Arken i Vinsta, men vad är det för vits att ha en telefon om den fortfarande är kopplad till svararen?? Jag tänkte att jag skulle testa med Alvik också innan jag absolut skulle få bege mig till Bromma och vilken lycka! De har VetFlex i olika storlekar och färger! Hon som svarade i telefonen trodde säkert att jag var helt galen när jag tackade Gud och blev överlycklig, men vet ni hur jobbigt det är att åka till Bromma när man inte har bil? Det är asjobbigt kan jag berätta.

Jag har för övrigt spenderat de senaste dagarna med att lyssna på musik som är gammal. Typ "Yeah yeah wow wow" och "Vacker utan spackel". Haha! Och jag är flickan med allt, för vad mer behöver man än två underbara pälsklingar(även om de testar mig 90% av tiden..)?? I och för sig skulle en egen lägenhet sitta bra också, eller ett hus med trädgård. Men men. Man får väl vara nöjd med det man har helt enkelt.

Nu ska jag ta ut hundarna och tvinga i Diesel sin frukost innan jag väcker stackars Paola som får vara hundvakt medans jag åker och köper bandage till Hippie. Och det kan nog vara bra att komma iväg innan det börjar regna, molnen ser inte så glada ut här borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0