Gnällspik

Hippie var världens gnällspik inatt. Han gnällde bara högre och högre utan någon som helst anledning. Han kanske har ont i sin klo, vad vet jag, men det finns gränser när det kommer till gnällande, även för mig.
 Jag gjorde allt för honom; hämtade hans nalle, sa åt honom snällt att gå och lägga sig, sa åt honom lite argare att han skulle lägga sig, frågade honom vad det var för fel(jag förväntade mig inget svar och det fick jag inte heller), puttade undan Pudel som morrade på honom(han morrar ännu högre när Hippie har tratten på sig)... Inget hjälpte, men till slut så gav han upp och däckade. Funderar allvarligt på att köpa öronproppar om han fortsätter. Skulle ha gjort det när jag ändå var och köpte mer mat och hö till mr.B..

Jag och Paola färgade ju håret igår kväll/natt. Mitt blev superfint så nu är jag kind of rödhårig. Paola är inte så bra på att finfördela, men det gör inget för håret är mer rött än brunt ändå :) Tack igen Paola :D Nu kommer jag att vara ensam till på fredag då Paola kommer hit igen. Det ska bli skönt att vara själv ett tag, även om jag uppskattar Paolas sällskap :) Jag måste bara fundera på vad jag ska göra; ska jag läsa en(eller flera) av mina nya böcker? Eller se en film? Eller en serie kanske? Jag funderar på "Harper´s Island". Jag måste tvätta också.. Just det. Jag får nog börja med det tror jag.

Inga bilder kommer komma upp idag tyvärr. Men det blir nog imorgon eller på torsdag om jag orkar :)


Kommentarer
Postat av: Paola

jag tycker du ser jättehet ut

2011-07-20 @ 00:08:56
Postat av: Sofia

Vad snällt :)

2011-07-21 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0