Groggy doggy

Då har man spenderat hela eftermiddagen hos veterinären. Vi kom dit vid 13, fick träffa en veterinär vid 14, fick vänta på att de skulle få bort den minimala klobiten som fortfarande satt fast till typ 16 och sedan fick vi äntligen åka hem... Jag åt alltså min riktiga frukost först vid 17 idag. Grekisk sallad är så himla gott :) Hippie är fortfarande lite groggy även om det har börjat släppa lite mer nu. Han sov i mitt knä hela vägen hem på bussen. Stackars liten och alla stirrade jättemycket... Här hemma har han också mest sovit, men han har faktiskt ätit lite middag, trots att han är lite deppig. Han verkar ha lite ont, men jag hoppas att det gått bort till imorn.

Får se om jag kanske kan bjuda på lite bilder imorn eller så, men för tillfället så ska jag hjälpa Paola att färga håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0