It´s a wonderful life

Idag har jag inte gjort någonting. Förutom att gå promenader med hundarna, men jag har ju de lataste hundarna på jorden så det har inte blivit några långpromenader. Det är i och för sig okej då det har blåst som satan idag...
 Städat har jag också gjort, duktig som jag är och sedan har jag och hundarna sovit middag. Det var jätteskönt. Hade jag inte haft hundarna hade jag sovit till imorgon bitti, men å andra sidan så skulle jag säkert blivit medtvingad till Frankrike om jag var hundlös...  

Nu funderar jag på om detta är en bra dag att titta på 13 timmar "Harper´s Island" och kanske skrika lite(i alla fall hoppa till lite), jag är ju ändå ensam hemma... Hade velat se "Moonlight", men den har ju såklart försvunnit... 

Det blir nog "Harper´s Island" ändå, känner för lite skräck faktiskt. Får se om jag överlever... Men först måste jag äta något, funderar på sallad :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0