Lets go steel a car

Idag har det inte hänt så mycket. Jag såg "Killers" på tv. Den var gullig. Sedan har jag fått ryta på Pudel som muckar gräl med Hippie ungefär hela tiden. Skitjobbiga hund.
 Är det någon hundras jag ALDRIG NÅGONSIN ens kommer fundera på att skaffa så är det pudel. Eller någon typ av spets heller för den delen. Efter att ha fått stå ut med grannens besökande spets, storlek medium, som satt och skällde/ylade i säkert 2 timmar för att jag inte lät hundarna springa och tokskälla vid staketet... Tyckte i och för sig lite synd om den för han ville väl bara ha en kompis, men det hade nog inte fungerat något vidare om de hade fått hälsa ändå...

Har en knapp vecka kvar på min semester. På söndag kommer Lovisa och Pixie för filmkväll och övernattning. Det ska bli roligt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Johoo jag vet att du vill ha en Wanja-pudel :D Hihi hon är ju världens snällaste, till skillnad från Pudel kanske? ;) Kram! Elin

2011-08-01 @ 23:05:43
Postat av: Sofia

Hahaha aaa du har helt rätt! Wanja är den enda pudeln jag skulle kunna tänka mig ;D

2011-08-02 @ 21:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0