Seriously wrong

Idag är det min första dag på semestern och jag sitter på jobbet. Enligt Linda så var hon tvungen att hämta sin son för han hade fått feber och hon fick inte tag på någon. För en stund sedan ringde hennes pojkvän(?) och säger att han har ungen hos sig...?!?!?!?!? Något är seriöst fel här...

Familjen åker till Cannes (etc) idag. Hela 3 veckor är jag ensam hemma även om jag inte direkt kommer vara helt ensam med tanke på vovvarna. Sedan så kommer Paola och Baloo att komma över idag :D Jag har även fått böckerna jag beställde för ett tag sedan och igår köpte jag några fler till och med så nu har jag så jag kan läsa tills jag spyr. Och enligt min mening så är man aldrig ensam om man har en bok att läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0