Utslagen såklart

Diesel ligger helt utslagen på det kalla stengolvet i butiken. Han har i princip sovit hela dagen, den lilla latmasken. Han åt sin frukost först vid 13-tiden. Funderar allvarligt på om han kanske har tröttnat på fisksmaken? Eller maten kanske har tappat en del smak eftersom den ligger i en tunna... Ska fortsätta fundera på det ett tag... En sak som jag vet med säkerhet är att han ska slippa äta lightfoder när han ändå inte är tjock för fem öre :)

Jag passade på att klippa klorna på sjusovaren när han ändå låg så snällt, men jag vågar inte klippa särskilt mycket så jag får klippa oftare istället, men det gör inte mig så mycket :)

Tog en jättegullig bild på Diesel och Hippie i förmiddags tillsammans i fåtöljen. Får se om jag kan lägga upp den imorgon kanske :)  

Woohoooo! Kyltäckena jag beställde till vovvarna från Hurtta kom idag :D :D Nu är det bara att vänta på en solig dag så att de kan testas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0