Det var som fan

Ni kommer väl ihåg att jag har tappat bort min braiga hundsax? Jag har letat överallt, men inte lyckats hitta den, fast jag brukar ha den i min väska. Igår morse när jag skulle packa min väska inför jobbet, vad hittar jag då? Jo, min jäkla sax såklart. Det var som fan, den har legat i min väska heeeeeela tiden!
 I och med min glädje över att ha hittat saxen klippte jag faktiskt Hippies tassar då de började se ut som hovarna på en frieserhäst... Hippie blev inte glad, och inte blev han gladare när jag sedan bestämde mig för att klippa hans frisyr lite grann för att han skulle kunna se något. Han låg och tjurade ett bra tag efter det...

För övrigt så gissar jag på att jag bar minst 400kg igår. Det kom en massa kattsand och foder så nu har jag tränat nog för flera dagar framåt...

Idag är planen, eftersom Amanda snodde mitt busskort, att hålla hundarna sällskap då jag inte direkt kan ta mig någonstans... Jag funderar på att ta med mig Diesel och Hippie till Riddersvik så att de får bada lite. Men vädret verkar inte direkt bli så roligt idag heller, så vi får väl se hur det blir. Blir det en promenad(egentligen två, jag tar dem var för sig) så följer kameran med :)

Hippie är ledsen på mig då han får ha på sig antiskall-halsabndet eftersom han inte kan låta bli att skälla på en duva som byggt ett bo i trädet på baksidan, så nu ligger han och tjurar i hallen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0