Grr!

Den här veckan är mamma och bror uppe hos mormor. Det innebär att det är otroligt lugnt och skönt här hemma. Om en stund kommer även Amanda att åka iväg och vara borta till typ torsdag. Om hon hittar sitt pass med andra ord, Amanda a.k.a "Sista minuten"...

Idag börjar jag 16, vilket inte gör mig något då jag därmed inte behövde be min granne att ta ut hundarna om jag hade jobbat som det var sagt från början... Men på onsdag pch torsdag ska hon ta ut dem då jag jobbar längre de dagarna.

På fredag är det Midsommar. Har inga planer what so ever då. Möjligtvis att jag följer med till grannarna ett tag som förra året, men annars så ska jag nog bara vara hemma med vovvarna :)

Jag är sååååååååå godissugen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jayy skönt :D Kom över till middsommar Ninna ska fixa middsommar fest hos mamma och pappa ;)

2011-06-21 @ 11:36:04
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0