Chilefylla

I lördags åkte jag och Paola till Svanstippens för att klippa Pudel och Hippie. Eller.. jag är mest med som sällskap, det är ju Paola som klipper allt :P Men den här gången tvingade hon faktiskt mig att testa och klippa Hippie lite med maskinen själv. Det var läskigt, framför allt eftersom jag inte har använt en rakapparat sedan den gången vi fick klippa fåren på Säby... Men jag var riktigt duktig fast jag inte vågade ta i särskilt mycket, hehe.
Pudel fick ännu mer storhetskomplex när han var klar, han struttade omkring som den Prins Pudel han är och var väldigt stroppig. På vägen hem så var han jättesur på Hippie, han skulle morra på honom hela tiden och ibland lät han som ett monster... Det var skönt att det inte var så mycket folk på bussen..

Försökte även filma lite när Paola klippte och badade Hippie, men jag hade så lite batterier kvar att det inte blev särskilt mycket. Ska se om jag kan få upp dom på fb senare.  Båda blev jättefina, tack Paola! :) Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, nu ändrar jag till den rätta rubriken. Nöjd? ;P


Prins Pudel


Hipster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0