Regnbåge

Igår fick Diesel följa med mig till Lovisas butik. Han hade slickat på gallret till grillen eftersom någon hade lagt den på gräsmattan av alla ställen (inga namn nämnda)... Meningen var att vi skulle ha en liten filmkväll, men det blev inte riktigt så då hon höll på att flytta om i butiken. Diesel var jätteduktig i butiken, fast dörren var öppen så gick han inte med tassarna över dörrlisten. Inte ens när det gick förbi en kaxig hund. Han stod med tassarna perfekt innanför listen och vaktade butiken som den duktiga vakthunden han är :)

Vi gick hem från Lovisas föräldrar för att Diesel skulle få sig en promenad. Han tyckte att det var skönt i den svala kvällen och jag fick en superbra bild på en regnbåge :)



Och idag när jag åkte till butiken igen så blev det utan hundar. Jag skulle låna en borste och testa att få bort Diesels fjun på ryggen. Väl där var jag bara tvungen att ta kort på Alfons som hon passar hela veckan :)


SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0